مقالات

سنگ ماه تولد مرداد

زبرجد

کسانی که در ماه گرم مرداد به دنیا آمده اند به طور معمول از طبعی گرم و خشک برخوردارند. این دسته از افراد پرحرارت و آتشین مزاج هستند و از روابط گرمی با اطرافیان خود بهره می برند. مرداد ماهی ها عاشق و دلباخته ی شهرت هستند و در برخورد با دیگران از غرور و تکبر و مناعت طبع برخوردارند. شاید دیده باشید که یک فرد مرداد ماهی، نوع خاصی از جرات و شهامت را در رفتار خود با دیگران دارد و به وسیله ی آن در خیلی از کارها و امور پیشتازی می کند. اگر جزو متولدین مرداد ماه هستید حتما در کنار خونگرمی و نشاطی که در رفتار خود دارید، خیلی هم زود گول افراد غریبه ای را که با آن ها زود جوش خورده اید، می خورید. پس حواستان به این ویژگی تان باشد تا کمتر از این و آن آسیب ببینید.

سنگ های متولدین مرداد

برای افرادی که متولد ماه مرداد هستند انواعی از سنگ های انرژی بخش ماه تولد مرداد وجود دارد که هر سنگ بنابر طبع و ذات شخص به آن شخص تعلق می گیرد. بهتر است برای بهره مندی درست از سنگ خاص ماه تولد خود از مشورت با یک سنگ شناس و گوهر شناس که در این زمینه تخصص های لازم را دارد بهره بگیرید. سنگ تراپی امروزه یکی از علوم جا افتاده است که به ویژه در طب سنتی ریشه دار می باشد. در طب سنتی از سنگ تراپی و علم شناخت سنگ ها و بهره وری از انرژی های ساطع شده از آن ها بسیار سود می برند.

ویژگی های سنگ های ماه تولد مرداد

سنگ های ماه تولد مرداد سنگ هایی معدنی و آذرین هستند که هر کدام به نوعی منبعی از ویژگی ها و خواص آلی و معدنی برای افرادی که صاحب این سنگ ها می باشند به شمار می آیند. زبرجد، اونیکس، عقیق سلیمانی، عقیق یمانی و … نمونه هایی از این سنگ های ماه مرداد هستند که تنها باید بر اساس خصوصیات فردی و شخصیتی خود از آن ها استفاده کرده و همراه خود داشته باشیم. سنگ تراپ ها پس از شناخت کافی نسبت به فرد و مزاج یا مزاج هایی که در بدن او وجود دارد اقدام به معرفی یک یا چند سنگ به او می کنند. بر همین اساس بهتر است ابتدا یک شناخت کلی نسبت به خودتان و بعد نسبت به هر کدام از از سنگ های ماه تولد مرداد به دست بیاورید تا بتوانید به نتایج دلخواه از آن سنگ دست یابید.

-زبرجد:

اصلی ترین سنگی که سنگ شناسان برای متولدین ماه مرداد معرفی می کنند سنگ زبرجد است. این سنگ یکی از سنگ های گرانبها برای ساخت انواع جواهرات سنگی است که از رنگی سبز و زیبا برخوردار است و می توان از آن برای نگین انگشتری یا آویز گردن یا ساخت دستبند سنگی همراه با فلزات طلا یا نقره استفاده کرد. زبرجد نقش مهمی در کنترل اعصاب و دور کردن احساسات بد و افسردگی از افراد متولد ماه مرداد دارد. برای افرادی که از استرس و اضطراب رنج می برند استفاده و همراه داشتن زبرجد در افزایش ترشح دوپامین و همین طور کاهش نسبی کورتیزول و آدرنالین که از مهمترین هورمون های استرس زا محسوب می شوند، موثر می باشد.

زبرجد

-کوارتز سفید:

برای یک فرد متولد مرداد که نیاز به تعادل روح و روان را در خود احساس می کند سنگ تراپیست ها همراه داشتن سنگ کوارتز سفید یا رز کوارتز را پیشنهاد می دهند. ایجاد تعادل در چاکراها از مهمترین اثرات همراه داشتن رزکوارتز یا همان کوارتز سفید توسط یک متولد ماه مرداد به شمار می آید. اگر متولد مرداد هستید و احساس شما بر این است که در محیط اطرافتان میزان قابل توجهی انرژی  منفی در جریان است بهتر است یک سنگ کوارتز سفیدر ا همیشه به همراه داشته باشید. این کار به شما در دفع انرژی های منفی و جذب انرژی های مثبت کمک می کند.

کوارتز سفید

-اونیکس:

یکی از ویژه ترین سنگ هایی که برای مرداد ماهی ها خواص بیشماری به همراه دارد سنگ اونیکس است. اونیکس تیره و سیاه رنگ است و از آن برای استفاده به عنوان نگین انگشتری و یا یک گردن آویز برای افتادن روی سینه و آرامش بخشیدن به ضربان های قلب استفاده می کنند. انداختن اونیکس روی سینه باعث تقویت سلامت قلب و سیستم گردش خون می شود. همچنین اونیکس کنترل سیستم ایمنی و تقویت آن تاثیر داشته و باعث به کنترل در آمدن احساسات منفی، کاهش ترشح هورمون های استرس زا و همین طور افزایش و تحریک ترشح هورمون اکسی توسین در افراد متولد ماه مرداد می شود. از سنگ اونیکس در ساخت دستبند سنگی مردانه و زنانه نیز استفاده می شود.

اونیکس

-عقیق سلیمانی:

از بهترین و ارزشمندترین سنگ های ماه مرداد، عقیق سلیمانی است که نوع خاصی از عقیق به شمار می آید. عقیق سلیمانی از نقش و نگار خاصی در برش خود بهره برده است و بسیار گرانبها و با ارزش می باشد. از دوران های گذشته و قدیم بر این باور بوده اند که این سنگ سنگ خوش شانسی است ولی امروزه علم ثابت کرده است که شانس جایی در زندگی ندارد و سنگ عقیق سلیمانی در جذب انرژی های مثبت از کائنات و دفع انرژی منفی و امواج آسیب زننده نقش موثری برای فرد دارنده ی آن دارد. همراه داشتن عقیق سلیمانی باعث می شود فرد حال بهتری را همواره درک کرده و تعادل بهتری در چاکراهای خود احساس کند.

سنگ عقیق سلیمانی

-عقیق یمانی:

عقیق یمانی یکی از پیشنهادهای عالی برای شمایی است که در ماه مرداد به دنیا آمده اید و می خواهید بر اساس طبع و مزاج خاصی که دارید از سنگ زیبای عقیق یمانی برای آویختن به خود و یا همراه داشتن با خود استفاده کنید. بد نیست بدانید یکی از مهمترین خواص عقیق یمانی در دفع سموم از بدن و اعضای داخلی بدن می باشد. همچنین آرامش بخشی و تنظیم ترشح هورمون ها در بدن و کاستن از میزان ترشح هورمون های استرس زایی همچون گنادوتروپین ، وازوپرسین و … از دیگر تاثیرات همراه داشتن سنگ عقیق یمانی محسوب می شود.

عقیق یمانی

-سنگ تورمالین:

سنگ زیبای درخشنده ی تورمالین یکی از زیباترین سنگ های انرژی بخش برای ساخت انواع جواهرات زیبا و درخشنده به حساب می آید. تورمالین تلفیقی از رنگ های قرمز و سبز را در خود دارد و از آن برای ساخت نگین انگشتر و گردن آویز استفاده می کنند. تورمالین را برای رزق و روزی بیشتر استفاده می کنند. این سنگ برای آرامش بخشی و نشاط بیشتر در متولدین ماه مرداد تاثیر گذار است. از تورمالین می توان به عنوان سنگی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های خود ایمنی و همین طور تقویت سیستم دفاعی بدن به کار برد. تورمالین از خاص ترین سنگ هایی است که برای متولدین مرداد ماه استفاده می شود.

سنگ تورمالین

-توپاز طلایی:

یکی دیگر از سنگ های مخصوص افراد متولد ماه مرداد ، سنگ توپاز طلایی است. همراه داشتن توپاز طلایی برای افرادی که از اختلالات جنسی رنج می برند مفید می باشد. همچنین این سنگ در تنظیم و ایجاد تعادل بین چاکراها نقش چشمگیری دارد. از توپاز طلایی می توان به عنوان یک داروی موثر در تقویت حافظه استفاده کرد. به ویژه برای مرداد ماهی هایی که قصد شرکت در کنکور را دارند، توپاز طلایی می تواند یک امکان موثر برای بهبود آرامش محصلین متولد مرداد باشد و یک کمک عالی برای بهبود حافظه و افزایش قدرت آن به شمار بیاید. همراه داشتن توپاز طلایی سطح ترشح کورتیزول را کاهس می دهد و در عوض به افزایش هورمون سروتونین و اکسی توسین کمک می کند. توپاز طلایی قدرت تمرکز را برای حفظ بیشتر محفوظات ذهنی افزایش می دهد و فرد می تواند در کنار سعی و تلاش بهتر با همراه داشتن سنگ ارزشمند توپاز طلایی به موفقیت های بیشتری در زندگی تحصیلی و کاری خود دست یابد.

سنگ توپاز طلایی

-کارنلین:

اگر به عنوان یک هدیه ی نفیس برای یک متولد مرداد ماهی قصد خرید یک هدیه ی مناسب دارید، بهتر است یک انگشتر یا یک گردن آویز زیبا با نگین سنگ کارنلین تهیه کرده و به او کادو بدهید. کارنلین یک شنگ قرمز، قهوه و نارنجی رنگ است که نگین زیبایی روی انگشتر و یا گردن آویز می شود. همراه داشتن سنگ کارنلین در بهبود مشکلات قلبی و عروقی تاثیرگذار است. از مهمترین خواص به همراه داشتن سنگ زیبای کارنلین می توان به مواردی نظیر پاکسازی اعضای داخلی بدن و سم زدایی از آن ها، کاهش استرس و اضطراب و بهبود حالات روحی و روانی فرد، درمان افسردگی و دفع انرژی های منفی و ایجاد تعادل بهتر در چاکراها، کمک به ترشح بهتر هورمون های شادی آور و به وجود آورنده حس نشاط و امید به زندگی در فرد، ایجاد حال بهتر در سیستم گوارش و کمک به بهبود مشکلات و اختلالات گوارشی و معدوی در فرد متولد مرداد ماه و … اشاره داشت.

کارنلین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *