مقالات

سنگ ماه تولد شهریور

سنگ یشم

افرادی که در ماه نسبتا گرم شهریور به دنیا می آیند آدمایی حساس و باهوش تلقی می شوند. این دسته از افراد دارای خصوصیات منحصر به فردی از قبیل خوش تیپی ، زیبایی ، کمال گرایی ، کاردانی و انضباط ، پرتوقع و دور اندیش، منتقد و قابل اعتماد و …می باشند. در صورتی که یک متولد شهریور ماه هستید یا با متولدین شهریور سروکار دارید بد نیست نسبت به سنگ های ماه تولد شهریور  اطلاعات کافی داشته باشید.

این کار هم به خوشناسی خود شما کمک می کند و هم باعث می شود نسبت به اطرافیانتان درک و شناخت درستی داشته باشید. همچنین با این شناخت بهتر می توانید خود را و یا اطرافیانی را که متولد این ماه هستند بهتر شاد کنید و آرامش بیشتری برای همدیگر فراهم آورید.

سنگ های ماه شهریور

برای برج فلکی شهریور مثل دیگر برج های فلکی انواعی از سنگ های معدنی و طبیعی مورد شناسایی سنگ شناسان و گوهرشناسان قرار گرفته اند که در هر کدام به نوعی در تنظیم هاله های فردی نقش چشمگیری دارند. آشنایی با این سنگ ها می تواند به هنگام خرید جواهرات سنگی به افراد کمک کند که هر فردی سنگ مخصوص به خودش را خریداری کرده تا بتواند از خواص آن بهره های کافی ببرد. یاقوت کبود از مهمترین و ویژه ترین سنگ های ماه شهریور به شمار می آید. به جز این ، کارنلین ، جاسپر ، یشم ، آزوریت ، زیرکن و عقیق خزه ای از دیگر انواع سنگ هایی هستند که برای شهریور ماهی ها کاربردی و مناسب می باشند.

سنگ های ماه تولد

-خواص یاقوت کبود برای متولد ماه شهریور:

یاقوت کبود از سنگ های خانواده ی کورندوم است که به یاقوت استار نیز معروف می باشد. این سنگ از کانی هایی به شمار می آید که بلورهای آن از نظم خاصی برخوردارند. سنگ یاقوت کبود ارتباط خاصی با چاکرای تاج و پیشانی افراد دارد.  از این سنگ می توان میزان بالایی انرژی برای افرادی که با کاهش سطح انرژی برای امور روزانه روبرو هستند ، دریافت کرد. همچنین باید دانست که شفابخشی ، یکی از مهمترین اثرات استفاده از یاقوت کبود به شمار می آید.

سنگ یاقوت کبود

سنگ شناسان بر این عقیده اند که از یاقوت کبود در سنگ تراپی برای مقاصدی همچون درمان روماتیسم و تسکین درد های مفصلی ، درد ناشی از زخم ها ، بهبود نقرس ، بهبود رعشه و بیماری های ناشی از نارسایی اعصاب و … می توان استفاده نمود.

-کارنلین و متولد ماه شهریور:

یکی از دیگر سنگ های مخصوص ماه شهریور که برای متولدین این ماه بسیار کاربردی می باشد ، سنگ زیبای کارنلین است. این سنگ به ویژه می توان برای بهبود نیروهای جنسی و توان باروری استفاده کرد. این سنگ عقیق گونه از خانواده سنگ ها کلسدونی است که ترکیب ساختاری آن شامل دی اکسید سیلیکون و کریپتوکریستال می باشد.کارنلین در بعضی نواحی دنیا به سنگ یمانی معروف است.کارنلین طبع گرمی دارد و از دستبند سنگی آن برای شهریور ماهی هایی که مزاج سردی دارند می توان استفاده کرد.

سنگ کارنلین

از مهمترین خواص به کار بردن این سنگ در جواهرات شخصی متولد شهریور ، افزایش میزان شهامت و شجاعت ، بالا رفتن عزت نفس ، ایجاد هماهنگی در بین چاکراها  ، افزایش میزان خلاقیت ، جامعه پذیری فرد و … می باشد. آویختن سنگ کارنیلن به عنوان گردن آویز می تواند مثل یک مانع در برابر انرژی های منفی به شمار بیاید.همچنین همراه داشتن همیشگی کارنلین در صورت درست نگهداری کردن از آن می توان به دفع فقر و جذب ثروت بینجامد.

-متولد شهریور و سنگ جاسپر:

یکی از سنگ هایی که جزو ریزبلورین ها بوده و از خانواده سنگ های کلسدونی محسوب می شود ، سنگ آبی رنگ و زیبای جاسپر است. جاسپر در معادن مختلف دنیا و همین طور ایران همراه با سنگ های عقیق پیدا می شود. این سنگ از سنگ های مخصوص برای متولدین ماه شهریور به شمار می آید و دارای خواص فراوانی برای این دسته از افراد می باشد. از این سنگ برای زدودن احساس ترس و افزایش میزان شجاعت در افراد به ویژه در افرادی که دچار ضعف نفس هستند می توان استفاده کرد. در زمان عبادت همراه داشتن سنگ جاسپر می تواند در استجابت دعا و کسب حالات معنوی بهتر کمک کند.

سنگ جاسپر

همچنین از گردبند سنگی جاسپر و یا همراه داشتن آن می توان برای دور کردن نیروهای منفی و آزاردهنده به کار برد. به ویژه در جاهایی که فرد مطمئن است در محیط اطرافش افرادی با انرژی های منفی و افکار سمی وجود دارند و می توانند به او آسیب روحی و روانی وارد کنند فرد می تواند با همراه داشتن سنگ جاسپر از خود محافظت به عمل بیاورد.

-شهریور ماه و سنگ یشم:

از دیگر انواع سنگ های مخصوص متولدین ماه شهریور ، سنگ سبزرنگ و خیره کننده ی یشم است . این سنگ به نام جید نیز شناخته می شود. یشم ، از سنگ های جواهرگونه ی بسیار گرانقیمت و با ارزش است که از آن به عنوان سمبل سلامتی و نیروهای معنوی به کار برده می شود. در صورتی که سنگ تراپ تشخیص بدهد که فرد متولد شهریور نیاز به متعادل کردن چاکراها دارد ، می تواند از جواهراتی که سنگ یشم در آن ها به کار رفته است استفاده کند. این سنگ نقش مهمی در ایجاد تعادل و آرامش بخشی و تنظیم ترشح هورمون های درون ریز بدن دارد.

سنگ یشم

به طور کلی در مورد خواص معجزه آسای سنگ یشم باید گفت که این سنگ برای درمان بیماری های کلیوی موثر بوده و از آن می توان برای تسکین دردهای کلیوی بهره برد. استفاده از این سنگ بر روی بیماری های اعصاب و خلق و خو اثر گذار است . بهبود بیماری های ریوی  و تنفسی ، کاهش و رفع استرس و اضطراب ، افزایش ترشح هورمون های دوپامین و اندروفین و بالا بردن سطح نشاط فرد و … از مهمترین فواید استفاده از سنگ یشم در امور روزمره برای فرد متولد شهریور ماه به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *